Witaj na forum iTrucks PL,

Aby przeglądać profile użytkowników, zakładać nowe wątki czy pisać odpowiedzi, musisz posiadać konto!
Zakładając konto należy je aktywować w ciągu 48 godzin, w przeciwnym razie konto zostanie automatycznie usunięte.

Dołącz do Nas!

3D Scanning - The Next Generation Scania
#1

3D Scanning - The Next Generation Scania

Pod koniec 2016 roku SCS Software wysłał małą, techniczną ekipę do Södertälje w Szwecji, do Scania Demo Center, aby nabyć trochę materiałów odnośnie nowej Scanii serii S oraz R. Pojawiły się plany, aby zrobić krótki film z wyjazdu i podzielić się z fanami gier SCSu, co zresztą zostało zrobione. Co prawda sam SCS przyznał, że nie jest to jakiś profesjonalnie zmontowany film, bo najzwyczajniej w świecie nie mają wykwalifikowanej osoby do tego typu działań, chociaż w mojej opinii i tak całkiem nieźle to wygląda. Wink


Oczywiście - jak się można domyślić po filmie - celem podróży było dokonanie pomiarów do modeli nowej serii S oraz R do gry, a oprócz textur, SCS pierwszy raz spróbował użyć ręcznego skanera 3D, a wszystko po to, aby posiadać jeszcze bardziej precyzyjne dane, co pozwoli Czechom odtworzenie jeszcze bardziej realnych szczegółów w swoich symulatorach. Pojazdy do dyspozycji teamu z Pragi:

[Obrazek: Scania_trucks_tab.jpg]

W związku z tym, że niektórzy mogli być na prawdę zainteresowani wyjazdem, cała ekipa zrobiła krótkie i konkretne sprawozdanie z trwającego pięć dni wyjazdu. Skrócę je właśnie tutaj. 

Dzień pierwszy - Niedziela
18:00 Ekipa wyrusza, cały sprzęt spakowany. Najpierw wyprawa samolotem z Pragi do Arlandy (lotnisko obok Sztokholmu, Szwecja), skąd wypożyczonym samochodem dostali się do hotelu, który znajdował się zaraz obok zakładu produkcyjnego. Tak, tego, który można zobaczyć na mapie Euro Truck Simulator 2. Wink Potem nastał czas na kolację w Burger Kingu i na tym zakończył się dzień ekipy na wyjeździe... A przynajmniej tylko tyle zdradził nam SCS, oczywiście nic nie sugerując. Biggrin  

Dzień drugi - Poniedziałek
6:00 Pobudka i śniadanie. Przywitanie ze strony Centrali Scanii oraz odebranie Richarda z Demo Centre. Właśnie tam powstał improwizowany hangar przeznaczony do pracy na trzy dni ekipy. Czekały już tam już ciężarówki, w których prace mogły odbywać się na zewnątrz, jak i we wnętrzu. Potem przez resztę dnia odbywały się skanowania jakże tych pięknych (lub i nie, o gustach się nie dyskutuje Wink ) maszyn.

Dzień trzeci - Wtorek
6:00 Powolna pobudka (nie dziwię się Wink ). Wokół ciemność, a wszystko przez to, że w tamtych rejonach o tej porze roku dzień jest krótki - trwa od 9:00 do 15:00. Wszyscy wracają do hangaru, gdzie wszystko dzieje się szybko i sprawnie. Potem skanowanie, fotografowanie, zrobienie kopii zapasowej plików i w lulu. Biggrin

Dzień czwarty - Środa
W zasadzie (jak sam SCS przyznał) była to kopia dnia trzeciego z miłym bonusem po południu. Ekipa mogła przejechać się Scanią S730 na zamkniętym placu. No cóż, miła niespodzianka. Wink A wieczorem czas na pakowanie i przygotowanie podróży do domu.

Dzień piąty - Czwartek
Powrót do Sztokholmu, temperatura około 0 stopni, troszkę śniegu, no i zakup suszonego mięsa renifera w Ikei.

SCS jest bardzo zadowolony z danych, które udało się zgromadzić w Szwecji, teraz czeka Czechów ciężka praca, aby nowa generacja mogła znaleźć się w Waszych wirtualnych garażach. Są także zadowoleni ze współpracy z fantastycznymi ludźmi ze Scanii i mają nadzieję, że Ci drudzy również to odwzajemniają. Oczywiście nie zabrakło podziękowań do ludzi, którzy mieli wkład w tą (jak się mogło wcale nie wydawać) ciężką pracę. Wink

Za taką pracę, jaką wkłada tak małe studio w te tytuły należą się wielkie brawa... Smile


A oryginalny wpis z oficjalnego blogu SCS Software możecie przeczytać tutaj - Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych Dołącz do Nas :)



Zapraszamy do dyskusji na temat newsa.
[Obrazek: 43212855211_1ba91bf2b7_o.png]
Odpowiedz
#2

Fajnie, tylko szkoda, że wydają trzecią scanię, a Range T wciąż czeka... Tak samo system posiadania własnej naczepy.
Nie płaczę za hajsem, ziomuś to tylko papier,
każdy milioner zdechnie, zdrowia nie kupi żaden.
Ci, co tylko o tym myślą zamienią się w kamień,
jak jesteś kozakiem, to zdrowie na pieniądze zamień.

[Obrazek: nfZaoNN.gif]
Odpowiedz
#3

Mi tam obojętne co będzie pierwsze czy MAN Euro 6, Renault Range T lub Scania R i S. Po prostu trzeba cierpliwie czekać niestety.
Arrow Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych Dołącz do Nas :)
Odpowiedz
#4

(04 Luty 2017, 11:38)Rambo88pl napisał(a): Mi tam obojętne co będzie pierwsze czy MAN Euro 6, Renault Range T lub Scania R i S. Po prostu trzeba cierpliwie czekać niestety.

racja, ale czekając po zapowiedzi ponad rok - no śmieszny czas na dopracowanie Wink
Nie płaczę za hajsem, ziomuś to tylko papier,
każdy milioner zdechnie, zdrowia nie kupi żaden.
Ci, co tylko o tym myślą zamienią się w kamień,
jak jesteś kozakiem, to zdrowie na pieniądze zamień.

[Obrazek: nfZaoNN.gif]
Odpowiedz
#5

(04 Luty 2017, 19:16)ZEO napisał(a): racja, ale czekając po zapowiedzi ponad rok - no śmieszny czas na dopracowanie Wink

Nic niestety na to już nie poradzimy, takie tempo prac ma niestety SCS. Wink
Arrow Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych Dołącz do Nas :)
Odpowiedz
#6

SCS to małe studio. Dlatego tyle to zajmuje ile zajmuje.
Odpowiedz
#7

Do 2020 może się wyrobią Biggrin
[Obrazek: 222b411e518868b82e1588d820386f60.png]
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2018, Silnik forum MyBB © 2002-2018
Motyw graficzny © 2017-2018, Forum iTrucks PL © 2017-2018