Witaj na forum iTrucks PL,

Aby przeglądać profile użytkowników, zakładać nowe wątki czy pisać odpowiedzi, musisz posiadać konto!
Zakładając konto należy je aktywować w ciągu 48 godzin, w przeciwnym razie konto zostanie automatycznie usunięte.

Dołącz do Nas!

Łańcuch produkcji drewna
#1

Łańcuch produkcji drewna

Podczas gdy nasze gry dojrzewają a nasz zespół rośnie, aby móc skupić się na wielu projektach i funkcjach naszych gier, zwracamy również większą uwagę na łańcuchy produkcyjne i lokalny przemysł w świecie gry. Wprowadzenie wystarczającej ilości nowych rodzajów ładunków i obiektów, zaludnienie gospodarki na tyle, aby uzyskać różnorodność ale utrzymać równowagę podażu i popytu to niełatwe zadanie. Traktujemy to jako długoterminowy plan. Naszym celem jest, aby dostawy miały więcej sensu w oczach graczy - będziemy stopniowo odchodzić od pojęcia losowo generowanych ładunków kierowanych z ogólnego punktu A do ogólnego punktu B.

W przypadku Oregonu szczególną uwagę zwracamy na logistyczny łańcuch obróbki drewna. To interesująca i charakterystyczna część gospodarki Oregonu, która będzie fajnym dodatkiem do rozgrywki. Drewno, kłody i produkty wykonane z drewna dadzą nam dobry powód do podróży pomiędzy wiejskimi i miejskimi obszarami stanu i poza nim z ładunkami, które zrodziły się jako drzewa w lesie.

[Obrazek: 001.jpg]

[Obrazek: 002.jpg]

[Obrazek: 003.jpg]

[Obrazek: 004.jpg]

Pokazaliśmy wam już kilka zrzutów ekranu, a nawet materiałów wideo przedstawiających elementy łańcucha produkcji drewna. Dzisiaj chcemy podzielić się z wami kilkoma bardziej szczegółowymi ujęciami obiektów do obróbki drewna w Oregonie z nadchodzącego DLC dla American Truck Simulator. Jak widać, będą tu zatłoczone magazyny, zakurzone tartaki, fabryka mebli jak i nowe budowle.

[Obrazek: 005.jpg]

[Obrazek: 008.jpg]

[Obrazek: 007.jpg]

[Obrazek: 006.jpg]

Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych Dołącz do Nas :)
[Obrazek: BFF06789DF9A75E9D9C55D48243C957D15E3D756]
Odpowiedz
#2

Przedostatnie zdjęcie najbardziej mi się podoba. Widać tutaj dokładnie o co SCS-owi chodzi. Mam nadzieję że podstawowa wersja gry również kiedyś doczeka się takich rzeczy.
Odpowiedz
#3

"Naszym celem jest, aby dostawy miały więcej sensu w oczach graczy - będziemy stopniowo odchodzić od pojęcia losowo generowanych ładunków kierowanych z ogólnego punktu A do ogólnego punktu B. " SCS chyba w końcu zaczął ogarniać Swoje gry na poważnie, brawo!
OnTheRoad Polish Community Manager
[Obrazek: 6CKD4AC.gif]
Odpowiedz
#4

Zwróćcie uwagę, że pojazd AI na ostatnim screenie zjeżdża do firmy Wink
Odpowiedz
#5

Ciekawe po co? Pewnie ktoś go tam przypadkowo przetrącił i tak został akurat Szczerbol

A tak ogólnie to ciekawi mnie co mają dokładnie na myśli... No nic, przekonamy się jak to wyjdzie w przyszłości.
[Obrazek: tumblr_msxlfyhoff1sobyjzo1_500.gif]
Odpowiedz
#6

Tereny stanu Oregon wyglądają na screenach bardzo przyzwoicie, wreszcie będzie można doznać leśnego terenu lecz niepokoi mnie rzecz związana z modelami kłód drzew ułożonych na kupce (w firmach rozładunkowych), są one można nazwać kwadratowe a nie okrągłe i to właśnie niestety rzuca się w oczy.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2018, Silnik forum MyBB © 2002-2018
Motyw graficzny © 2017-2018, Forum iTrucks PL © 2017-2018