Witaj na forum iTrucks PL,

Aby przeglądać profile użytkowników, zakładać nowe wątki czy pisać odpowiedzi, musisz posiadać konto!
Zakładając konto należy je aktywować w ciągu 48 godzin, w przeciwnym razie konto zostanie automatycznie usunięte.

Dołącz do Nas!

SCS - dyskusja ogólna
#101

Ring'n'Roll nie było ze stajni SCS

Poza tym zauważyłem, że SCS nie wprowadza do swoich nowych gier starszych, sprawdzonych i dobrych rozwiązań, które stosowali we wcześniejszych swoich produkcjach.
Mam na myśli chociażby:
- CB-radio,
- własne naczepy, które były w Haulinie(wprowadzili w ETSie dopiero po namowach),
- pojazdów jeżdżących na sygnale(Hard Truck: 18 Wheels of Steel),
- uszkodzeń ciężarówek/naczep kierowców(Haulin),
- pozdrowień(klakson)/spotykania swoich pracowników na trasie(18 Wheels of Steel: Pedal to the Metal?)
- losowych wydarzeń w historii "kariery" (Hard Truck: 18 Wheels of Steel)
- system przeładowań ładunku w ATS (Haulin, 18 Wheels of Steel: Pedal to the Metal)

I wiele innych systemów, których nie doświadczyłem w grach, w które nie miałem przyjemności grać: 18 Wheels of Steel: Convoy, 18 Wheels of Steel: Across America, 18 Wheels of Steel: Amerykańskie legendy szos, 18 Wheels of Steel: Extreme Trucker, German Truck Simulator, UK Truck Simulator, 18 Wheels of Steel: Extreme Trucker 2
Odpowiedz
#102

Wiem że R'n'R nie było ze stajni SCS-u, to było celowe nawiązanie do konkurencyjnej produkcji.
ŻYJĘ BY NARZEKAĆ, NARZEKAM BO ŻYJĘ
"Zachodzące słońce reprezentuje śmierć" ~ Klocuch
Odpowiedz
#103

Ej spokojnie. Przecież muszą mieć coś do roboty przez następne 10-15 lat. Wprowadzą co jakiś czas taki "feature" jak przewody i dzieci będą się rajcować. Jakby tak wszystko wprowadzili to nie mieliby co robić Wink Na swoim streamie ujawnili plany na przyszłość, nie ujawnili jak daleka ta przyszłość jest. Po cichu liczę, że dożyję realizacji wszystkich ich planów i życzeń graczy.
Naczepy własne już mamy, więc skoro to się dało zrobić, to myślę że i takie rzeczy jak tempomat aktywny, asystent pasa a może w przyszłości elektryczne ciężarówki Wink Nie masz konkurencji (tej realnej a nie te w ciągłej early access) to nie musisz się śpieszyć. To jak z Farming Simulator. Niby jakaś konkurencja jest, ale każdy i tak czeka na nowszą odsłonę FS, który doda jakąś pierdółkę, więcej filtrów graficznych, nową markę, nową uprawę (czyli to wszystko co można mieć za darmo z modyfikacji) i zgarnie za to sporą sumkę jak za nową grę, do której jeszcze wydadzą kilka DLC również za niemałe pieniądze. Ale ludzie to kupią, będą piali z zachwytu jakie to nowe piękne i w ogóle.
Tak że SCS jeszcze nie jest taki najgorszy, bo nie klepie co 2 lata nowego ETS-a wydając w sumie to samo, zamiast osobnych DLC mapowych, lekko pudrując, dodając nową markę albo nową ciężarówkę, nowy fragment mapki i jakiś feature pod szyldem nowej odsłony gry. Ale tak znów podliczając ceny dodatków do ETS2 czy ATS, w ciągu 2 lat wyjdzie cena nowej gry Wink Tak że w ten czy inny sposób wyjdą na swoje a przy okazji mają kryty tyłek, że to nie nowa gra ale nadal ta stara więc i nowości mniej, niżby gracze wymagali od nowych odsłon. A i tak nic nie pobije serii The Sims w wydawaniu tego samego i ilości DLC do każdej odsłony Biggrin
Odpowiedz
#104

Fakt jest faktem, że w Hard Truck: 18 Wheels of Steel można było nawet zginąć. Wystarczyło stanąć na jedynym przejeździe kolejowym w całej grze, na drodze, która w zasadzie donikąd nie prowadziła i poczekać aż uderzy w nas pociąg. Nawet o ile pamiętam był jakiś dopisek mówiący, że nasz pies przeżył, a żona znalazła sobie nowego, czy jakoś tak.

W zasadzie była by to już mała przesada, no ale jak symulujemy to symulujemy. Podejrzewam, że teraz ciężko byłoby w prowadzić jako taką symulację wizualną zniszczeń, ale wystarczyło by nawet, żeby rysował się lakier po uderzeniu w coś. Nie powiem, fajne jest to co było na początku, czyli psucie się ciężarówki wraz z eksploatacją.

Cóż, mam nadzieję, że takie gry jak OTR troszeczkę się obudzą i dopędzą SCS, co może dać nam niezłą rywalizację na rynku (marzenia) i pracę nad tym wszystkim przyspieszą. Niestety takie są problemy z monopolistami. Z tego co wiemy, konkurencja napędza i daje rezultaty. Monopolista może kierować rynkiem i narzucać sobie ceny.
[Obrazek: tumblr_msxlfyhoff1sobyjzo1_500.gif]
Odpowiedz
#105

Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych Dołącz do Nas :)

Można było też zbankrutować, w ETS2 nie da sie zbankrutować.

W HT2 też można było zginąć.

W PTTMie był czujnik deszczu, w Haulinie można było dokupic ABS, AVI i BBW (jak i mieć własną naczepę i spać gdzie się chce Iksde)
Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych Dołącz do Nas :)
Odpowiedz
#106

Reasumując, pod względem funkcjonalności gry (bo symulatorem tego nie nazwę) to się cofnęliśmy.
[Obrazek: 4bpBORt.jpg?1]
Odpowiedz
#107

Czyli w dużym skrócie. Da się, ale po co Szczerbol
Odpowiedz
#108

Skoro dodali bezużyteczną blokadę dyferencjału, czy podnoszenie osi w naczepie to mogliby dodać też parę innych pierdółek, bo dlaczego nie?
[Obrazek: slayer27kuyb.png]
Odpowiedz
#109

(20 Listopad 2018, 19:04)Szeryff123 napisał(a): Skoro dodali bezużyteczną blokadę dyferencjału, czy podnoszenie osi w naczepie to mogliby dodać też parę innych pierdółek, bo dlaczego nie?

Czemu bezużyteczną? Tongue Mi się przydaje, jak zaparkuje w rowie (celowo lub nie)
Odpowiedz
#110


.
BRRRR[Obrazek: image.gif]UUUUMMM

BRRRRUUUUUUMMMMBRRUUUMMBRRUUMBRUM
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2018, Silnik forum MyBB © 2002-2018
Motyw graficzny © 2017-2018, Forum iTrucks PL © 2017-2018
Task