Witaj na forum iTrucks PL,

Aby przeglądać profile użytkowników, zakładać nowe wątki czy pisać odpowiedzi, musisz posiadać konto!
Zakładając konto należy je aktywować w ciągu 48 godzin, w przeciwnym razie konto zostanie automatycznie usunięte.

Dołącz do Nas!

ETS 2 Bałtyk - Prefaby przejść granicznych
#1

ETS 2 Bałtyk - Prefaby przejść granicznych


"Beyond the Baltic Sea", nowe DLC dla Euro Truck Simulator 2, nad którym teraz pracujemy, będzie jednym z największych i najbardziej złożonych regionów ekspansji. Obszar, który planujemy pokryć, jest ogromny i obejmuje części pięciu różnych krajów. Jest to dodatkowe wyzwanie dla nas ze wszystkimi różnicami regionalnymi, takimi jak znaki drogowe lub lokalny przemysł.

[Obrazek: 06.jpg]

Szczególny nacisk położony jest również na granice państw. Przejścia graniczne między UE a Rosją są nowym zjawiskiem w naszych grach, ponieważ istnieje tam znacznie ostrzejszy system niż w UE. Kontrole celne odbywają się po obu stronach granicy i mogą zająć dużo czasu w kolejce, co może okazać się sprzeczne z naszym pragnieniem płynnej rozgrywki.

Dążąc do maksymalnego realizmu na świecie, budujemy nowe modele, które reprezentują wyjątkową architekturę tych węzłów granicznych. Nie chodzi tylko o budynki samych przejść, ale chcemy także odwzorować niektóre wciąż funkcjonujące, a także nie-funkcjonujące instalacje z czasów radzieckich, które można znaleźć wzdłuż dróg w pobliżu granic.

[Obrazek: 03.jpg]

Pozwól nam pokazać małą galerię zrzutów ekranu, w tym przykłady prefabrykatów, które nasz zespół buduje dla różnych przejść granicznych w Beyond the Baltic Sea ...

[Obrazek: 01.jpg]

[Obrazek: 02.jpg]

[Obrazek: 04.jpg]

[Obrazek: 05.jpg]

[Obrazek: 07.jpg]

[Obrazek: 08.jpg]

[Obrazek: 09.jpg]

[Obrazek: 10.jpg]
[Obrazek: 20180126182620_12jsn6.jpg]
Odpowiedz
#2

Tak jest Towarzysze! ZSRR - i wszystko w temacie Biggrin
Punk to brudas, punk to śmieć
punk nie umarł, Punk's Not Dead
Odpowiedz
#3

Muszę przyznać, że świetnie wyglądają te budynki z czerwonej cegły. Ciekawie mnie, bo wspomnieli o kontrolach i płynności rozgrywki. Czy tylko jako ciekawostkę dla pokoleń, czy raczej faktycznie zamierzają w jakikolwiek sposób zmniejszyć płynność rozgrywki przez kontrole itp.
[Obrazek: tumblr_msxlfyhoff1sobyjzo1_500.gif]
Odpowiedz
#4

Ja bym obstawiał coś na zasadzie bramek - bo tym raczej nie przesadzą. Ściągnięcie na drugi pas, gdzie ograniczenie do 30km/h + konieczność zatrzymania i naciśnięcia enter. To by zrobiło robotę, a byłoby proste.
Odpowiedz
#5

Nie spodziewałem się że SCS zrobi takie przejścia Ohmy Jestem mile zaskoczony Biggrin
Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych Dołącz do Nas :)| Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych Dołącz do Nas :) | Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych Dołącz do Nas :)

[Obrazek: 44501309720_66cb8f540a.jpg]
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2018, Silnik forum MyBB © 2002-2018
Motyw graficzny © 2017-2018, Forum iTrucks PL © 2017-2018
Task