Witaj na forum iTrucks PL

Aby przeglądać profile użytkowników, zakładać nowe wątki czy pisać odpowiedzi, musisz posiadać konto!
Zakładając konto należy je aktywować w ciągu 48 godzin, w przeciwnym razie konto zostanie automatycznie usunięte.

Dołącz do Nas!

Spintires: MudRunner Poradnik Osiągnięć
#1


Autor Poradnika : Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych Dołącz do Nas :)

Podstawowe informacje

[Obrazek: 45C8A72217838BD39202727E1652FB180DE0D7C5]

Informacje wstępne

Poziom trudności: 2/10
Liczba osiągnięć: 58
Osiągnięcia offline: 55
Osiągnięcia Online: 3
Osiągnięcia zbugowane: brak
Szacowany czas na 100%: 40h

MudRunner niewiele różni sie od oryginału, nawet osiągnięcia są niemalże identyczne. Zapraszam do dalszej części poradnika.

Osiągnięcia podstawowe

W tym dziale zamieszczam informacje o podstawowych osiągnięciach, czyli przykładowo "Odblokuj wszystkie warsztaty na Wybrzeżu" Są to bardzo proste osiągnięcia, więc nie ma sensu robić opisu do każdego z osobna.

Odblokowanie warsztatu
- aby odblokować warsztat musimy dostarczyć do niego 4 punkty warsztatowe. Wystarczy zamontować odpowiednie nadwozie na naszą ciężarówkę lub podczepić przyczepę i dojechać do celu. Nic w tym trudnego.

Odkrywanie mapy
- mapa początkowo jest częściowo zakryta czarnymi plamami, wystarczy dojechać wystarczająco blisko czarnego punktu a odkryjemy fragment mapy, nie ma znaczenia jakim pojazdem jeździmy.

Parkowanie na Torfowisku

- Odblokuj wszystkie garaże na „Torfowisku”. Mamy na tej mapie 1 warsztat do odblokowania.

Odkrywanie Torfowiska
- Odkryj wszystkie punkty obserwacyjne na „Torfowisku”.

Parkowanie na Wyspie
- Odblokuj wszystkie garaże na „Wyspie”. Mamy na tej mapie 1 warsztat do odblokowania.

Odkrywanie Wyspy
- Odkryj wszystkie punkty obserwacyjne na „Wyspie”.

Parkowanie na Wybrzeżu
- Odblokuj wszystkie garaże na „Wybrzeżu”. Mamy na tej mapie 2 warsztat do odblokowania.

Odkrywanie Wybrzeża
- Odkryj wszystkie punkty obserwacyjne na „Wybrzeżu”.

Parkowanie na Stoku
- Odblokuj wszystkie garaże na „Stoku”. Mamy na tej mapie 1 warsztat do odblokowania.

Odkrywanie Stoku
- Odkryj wszystkie punkty obserwacyjne na „Stoku”.

Parkowanie w Przeprawie
- Odblokuj wszystkie garaże w „Przeprawie”. Mamy na tej mapie 3 warsztat do odblokowania.

Odkrywanie Przeprawy

- Odkryj wszystkie punkty obserwacyjne w „Przeprawie”.

Parkowanie w Kipieli

- Odblokuj wszystkie garaże w „Kipieli”. Mamy na tej mapie 1 warsztat do odblokowania.

Odkrywanie Kipieli


- Odkryj wszystkie punkty obserwacyjne w „Kipieli”.

Osiągnięcia symulacji


Opis do osiągnięć związanych z ukończeniem mapy w trybie symulacji.

Tryb symulacji jest teoretycznie trudniejszy od uproszczonego, ale w praktyce nie ma się czego obawiać.

Symulacja:

- uszkodzenia od blokady.
- załadunek manualny.
- większe zużycie paliwa.
- brak możliwości odholowania pojazdu do warsztatu.
- brak możliwości pominięcia nocy.
- brak znacznika do celu (czerwona linia)
- pojazd się stoczy na wzniesieniu.
- brak blokady przy użyciu skrzyni automatycznej, chyba że pojazd ma blokadę domyślnie włączoną.

Punktacja tartaków jak i ładunków pozostaje bez zmian.


Wybrzeże
- Ukończ „Wybrzeże” w trybie hardkoru.

Kipiel
- Ukończ „Kipiel” w trybie hardkoru.

Wyspa

- Ukończ „Wyspe” w trybie hardkoru.

Torfowisko
- Ukończ „Torfowisko” w trybie hardkoru.

Stok
- Ukończ „Stok” w trybie hardkoru.

Przeprawa
- Ukończ „Przeprawe” w trybie hardkoru.

Osiągnięcia online

W grze mamy 3 osiągnięcia, które zrobimy tylko w trybie multiplayer.

Tankowiec
- Zatankuj ciężarówki innych graczy w sumie co najmniej 1000 l paliwa. Bardzo proste osiągnięcie wystarczy się ustawić z kumplem i w ciągu 30 minut a nawet szybciej mamy osiągnięcie.

Mechanik
- Napraw ciężarówki innych graczy, zdobywając w sumie co najmniej 1000 pkt. Jeszcze prostsze niż Tankowiec. Ustawka z kumplem, kolega wjeżdża do wody, gdy jego auto uszkodzi się maksymalnie zaczynamy go naprawiać potem odnawiamy w warsztacie punkty i dalej go naprawiamy. Chyba najszybszy sposób.

[Obrazek: AFD0C568B590055635FD1E3295DF2E1D600E060A]

Kooperacja

- Przekaż 5 kłód innym graczom. Trzeba się pobawić w manualny załadunek. Nic trudnego jak sie ustawisz z kumplem.

Rzucamy klocki kumplowi na pakę lub byle gdzie pod ciężarówkę byle tylko kliknął prośbę o przekazanie. Gdy kolega już nas poprosi o kłodę ujrzymy taki oto komunikat screen poniżej.

[Obrazek: B6F1BEA1FCE7258372237EE58AA0CF8B6380F841]

Pozostaje nam oczywiście potwierdzić całą operacje. Gdy wszystko pójdzie jak należy zobaczymy potwierdzenie przekazania ładunku.

[Obrazek: 0FD11E774BCD0B78A33D87C91A5E606E42A5A1FE]

Zapytacie jak poprosić o przekazanie kłody? Wystarczy kliknąć na kłodę, która znajomy nam podrzucił.

[Obrazek: BAD490AE279CBC71C0ED4BEC71ED3CE173252462]

Osiągnięcia za wyzwania

Nowy Spintires otrzymał ciekawy bajer jakim są wyzwania, mówiąc szczerze bardzo mi się to spodobało. Wyzwania to krótkie zadania z konkretnymi wytycznymi. Poniżej opis wyzwań do każdego z osiągnięć.

Podpowiedzi

- dodatkowe cele możesz robić osobno, gra nie wymaga, aby je zrobić przy pierwszym podejściu.
- jeżeli cel dodatkowy wymaga jazdy z kamerą z kokpitu to dotyczy to tylko jazdy, możemy zatrzymać pojazd i zmienić kamera aby sie rozglądnąć za najlepszą drogą.

Osiągnięcia i wyzwania


Wyposażenie

- Osiągnij wszystkie cele dodatkowe w wyzwaniu „Wyposażenie”.

Dodatkowe cele:

- nie uszkodź swojego ani żadnego innego pojazdu.
- nie wjeżdżaj na przeciwny pas ruchu.
- jadąc z naczepą, używaj kamery z widokiem z kabiny.

Naprawa i tankowanie
- Osiągnij wszystkie cele dodatkowe w wyzwaniu „Naprawa i tankowanie”.

Dodatkowe cele:

- odstrasz przy pomocy klaksonu 10 ptaków.
- nie przejeżdżaj przez most.
- znajdź i zgnieć dynie.

Podpowiedź

[Obrazek: DBBD1FFE8DB2E4EF9E922D3A1D9C6F102AB58684]

1. Most, którego unikamy. Po lewej stronie mostu można przejechac przez rzeczke.
2. Płytki przejazd przez rzeke.
3. Lokalizacja dyni.

[Obrazek: 901298A0451334095BDF7F07D2E88A85EA4DD7B4]

Zielona linia to sugerowana trasa przejazdu po zatankowaniu C-255, przejazd przez płycizne oraz po drodze rozjechanie dyni. Czerwona linia to przejazd przez rzeczke przy moście po lewej stronie, jest to gorsza opcja, bo jeszcze musimy pojachac kawałek dalej po dynie.

Wspinaczka
- Osiągnij wszystkie cele dodatkowe w wyzwaniu „Wspinaczka”.

Dodatkowe cele:

- nie uszkodź swojego ani żadnego innego pojazdu.
- nie używaj wyciągarki.
- podczas jazdy używaj kamery z kokpitu.

Nocne safari
- Osiągnij wszystkie cele dodatkowe w wyzwaniu „Nocne safari”.

Dodatkowe cele:

- ukończ wyzwanie w nocy do 6:00.
- odkryj wszystkie punkty obserwacyjne.
- znajdź fluorescencyjne kwiaty.

Podpowiedź

[Obrazek: CEA1CD76E1C8CFBE1AE3D93D550E105EBFA3FC49]

1. Fluorescencyjne kwiatki.
2. Przyczepa warsztatowa.

[Obrazek: 8CCCF5D0F38D424385FFD011A97F96F3D5B2B328]

Punkt startowy to również miejsce docelowe po znalezieniu przyczepy. Strzałkami zaznaczyłem sugerowaną trase przejazdu. Dolny punkt nawigacyjny, fluorescencyjne kwiatki, przyczepa, drugi punkt nawigacyjny i powrót do miejsca docelowego. Oczywiście mozna przejachać w drugą strone, lub całkiem inaczej, wasz wybór.

Operacje dźwigowe
- Osiągnij wszystkie cele dodatkowe w wyzwaniu „Operacje dźwigowe”.

Dodatkowe cele:

- nie uszkodź swojego ani żadnego innego pojazdu.
- nie zniszcz żadnego drewnianego płotu.
- ukończ wyzwanie bez używania blokady mechanizmu różnicowego.

Dostawa
- Osiągnij wszystkie cele dodatkowe w wyzwaniu „Dostawa”.

Dodatkowe cele:

- dotrzyj na miejsce, gdy masz na pace A-469.
- wyciągnij C-4320 z wody i dokonaj napraw.
- weź udział w wyzwaniu nocą.

Wizyta u babci

- Osiągnij wszystkie cele dodatkowe w wyzwaniu „Wizyta u babci”.

Dodatkowe cele:

- weź udział w wyzwaniu nocą.
- nie używaj wyciągarki.
- nie puszczaj gazu podczas jazdy.

Przeprawa przez rzekę

- Osiągnij wszystkie cele dodatkowe w wyzwaniu „Przeprawa przez rzekę”.

Dodatkowe cele:

- weź udział w wyzwaniu nocą.
- nie używaj wyciągarki.
- dotrzyj do celu, gdy w twoim posiadaniu jest przyczepa warsztatowa.

Ekspedycja
- Osiągnij wszystkie cele dodatkowe w wyzwaniu „Ekspedycja”.

Dodatkowe cele:

- weź udział w wyzwaniu nocą.
- dotrzyj do miejsca docelowego obiema ciężarówkami A-3151
- odkryj wszystkie punkty obserwacyjne.

Pozostałe osiągnięcia
Przechodzimy do pozostałych osiągnięć.

Drwal
- Przewróć 100 drzew. Chyba nie trzeba tłumaczyć. Podpowiem jedynie, że ciężkie pojazdy typu D-535 czy też K-700 radzą sobie lepiej z łamaniem drzew. Oczywiście w osiągnięciu chodzi o małe drzewka.

Ostrożność na drodze
- Dostarcz ładunek bez otrzymywania uszkodzeń i przełączania na inne ciężarówki. Bardzo łatwe osiągnięcie do zrobienie praktycznie każdą ciężarówka, polecam mapę Wyspa i cel blisko warsztatu.

Kierowca
- Przejedź w sumie 100 kilometrów. Samo wpadnie z czasem.

Syzyf
- Przejedź w sumie 200 metrów z zaciągniętym hamulcem ręcznym. Trochę monotonne, ale proste w wykonaniu. Sugeruje pojazd typu B-66 i zjazd w dół na asfaltowej drodze na mapie Stok.

Kaskader
- Przekoziołkuj pojazdem, wykonując obrót o 360 stopni. Osobiście wpadło mi przypadkiem, gdy przejeżdżałem Ziłem 131 (B-131) przez rzeczkę, prąd był dość silny i pojazd przekoziołkował. Oczywiście do zrobienie gdziekolwiek wystarczy podjechać na jakąś skarpę i przewrócić się na bok.

Nurek
- Przejedź pod wodą, zanurzając cały pojazd, i wydostań się z niej, zanim silnik ulegnie zatrzymaniu. Do zrobienia w każdej głębszej wodzie. Polecam mapę Wyspa. Na tej mapie mamy 3 góry, na których szczycie są niewielkie zbiorniki wodne łatwo w tym miejscu zrobić to osiągnięcie. A przy okazji za wjazd na 2 z tych 3 gór jest osiągnięcie.

Rozmiar nie ma znaczenia
- Wypełnij tartak, dostarczając do niego wyłącznie krótkie kłody. Wystarczy dostarczyć 8 punktów w krótkich klockach do tartaku a osiągnięcie będzie nasze. Krótkie klocki to 3 punkty, polecam jechać z klockami na pace + przyczepa szybciej pójdzie, Pojazd i tartak obojętnie jaki.

Wędkarz
- Wyciągnij z wody niedziałający pojazd przy pomocy innego. Wjeżdżamy w głęboką wodę, czekamy na max dmg i wyciągamy uszkodzoną ciężarówkę innym pojazdem, nic trudnego.

Dawid
- Przejedź w sumie 50 metrów, holując inny pojazd przy użyciu wyciągarki w trybie wyciągania.
Chyba nie trzeba tłumaczyć, do wbicia na każdej mapie i każdym pojazdem.

Kursant
- Otrzymaj co najmniej 500 pkt obrażeń w wyniku jednego uderzenia. Tak dla odmiany filmik dla rozjaśnienia.






Ekolog

- Zużyj 100 l paliwa, nie puszczając gazu. Najlepiej użyć do tego pojazdu typu D-535 lub nawet E-7310 mają największe spalanie, a w trybie symulacji jeszcze większe. Możemy też podjechać pod jakiś budynek i docisnąć strzałke aby nie trzymać klawisza i zdobędziemy osiągnięcie mieszając kołami w miejscu.

Farmer
- Zgnieć w sumie co najmniej 50 dyń. Dynie najczęściej znajdziemy przy zabudowaniach, jest ich też sporo na mapie Stok na jednej polanie, screen poniżej dla rozjaśnienia.

[Obrazek: 2F6C2EAA31A72D5B51F5A253FD9877082FBA7AB8]

[Obrazek: F64922C95D49AF9697879299D1CAEEB1FC854451]

Mistrz załadunku
- Zbierz i ponownie załaduj rozrzucone kłody na przewrócony w trakcie ich dostarczania pojazd. Wpadnie przypadkiem jak przewróci się twoja ciężarówka i ponownie załadujesz klocki.

Kolekcjoner
- Odkryj wszystkie punkty obserwacyjne na dowolnym poziomie, korzystając z pojazdu A-3151. Pojazd odblokuje się wraz z postępem w grze. Nie ma znaczenia, na jakiej mapie będziemy jeździć.

Obieżyświat
- Wsiądź do pojazdu A-968m i oddal się na co najmniej 400 metrów. Możliwe, że osiągnięcie nie działa poprawnie. Mając przejechane kilka metrów tym pojazdem nie mogłem odblokować osiągnięcia. Sugeruje odblokować pojazd w grze, przesiąść sie do innego pojazdu i wezwać A-968m wtedy przejeżdżamy 400m i osiągnięcie powinno odblokować się normalnie.

Karawaniarz
- Załaduj i połącz wyciągarką dwie ciężarówki, aby dostarczyć je do tartaku jednocześnie.
Auta muszą być połączone linką przez całą drogę od punktu tartacznego aż do tartaku. Jakie auta i jaka mapa to już bez znaczenia, rodzaj ładunku też nie ma znaczenia, mogą to być krótkie klocki. Wybór należy do was.

[Obrazek: A43A91C7FCCAC6E0D74BBAF079D2DCFF0BB1B5D0]


Grzybiarz
- Zgnieć w sumie co najmniej 50 grzybów. Prawie wszędzie rosną grzyby, z czasem odblokujesz to osiągnięcie.

Na ślepo
- Ukończ poziom w trybie jednoosobowym, nie odkrywając żadnego punktu obserwacyjnego.
Punkty obserwacyjne wymagają odblokowania poprzez podjechanie do nich jak najbliżej, wystarczy tego unikać a zdobędziemy osiągnięcie.

Niepowstrzymany
- Załaduj ciężarówkę i pojedź do tartaku, nie puszczając gazu. Sugeruje mapę Stok i tartak najbliżej punktu tartacznego.

[Obrazek: 36DA910017BA008C4A03B65809A3410AE8C9DCDF]






Rozmiar ma znaczenie
- Wypełnij tartak, dostarczając do niego wyłącznie długie kłody. Długie klocki to 6 punktów, więc tak czy inaczej czekają nas dwa kursy.

Ratownik
- Odholuj do garażu znajdującą się co najmniej 150 metrów od niego całkowicie uszkodzoną ciężarówkę. Niszczymy ciężarówkę nie bliżej niż 150 m a potem holuje ją do warsztatu innym pojazdem, nic trudnego.

Alpinista
- Dotrzyj na szczyt dowolnych 2 z 3 gór podczas jednej gry na „Wyspie”. Polecam do tego użyć B-66 fajnie radzi sobie z podjazdem. Mapa z lokalizacją poniżej na screenie.

[Obrazek: C2C05D74F488944A16A5472BFE0822F50D3A322F]






Przewoźnik

- Załaduj na ciężarówkę pojazd Typu A i przejedź z nim w sumie co najmniej 200 metrów. Poniżej filmik dla przykładu.






Moja jedyna miłość

- Ukończ poziom w trybie jednoosobowym, korzystając tylko z jednego pojazdu. Wybieramy nasz ulubiony pojazd i używamy tylko niego.

Stary, ale jary
- Wypełnij tartak, korzystając wyłącznie z pojazdu B-130. Czyli wożenie krótkich klocków. Musimy dostarczyć 8 punktów do tartaku przypomnę, że krótkie klocki to 3 punkty. Na mapie Przeprawa jeden z tartaków jest blisko drogi asfaltowej łatwo to tam zrobić.

Możemy też nieco oszukać grę. Ładujemy klocki na przyczepę i ciągniemy ją przykładowo Uralem do tartaku, tuż przed tartakiem odpinamy przyczepę podjeżdżamy Ziłem i podpinamy przyczepę, w tartaku rozładowujemy 3 punkty z przyczepy. Sprawdzałem działa, cześć ładunku dostarczyłem legalnie Ziłem a drugą część innym pojazdem jedynie przełączyłem przyczepy przed tartakiem.

Antropolog
- Znajdź i odwiedź w nocy dwie łąki z fluorescencyjnymi kwiatami podczas jednej gry na „Stoku”.
Nie musimy kończyć mapy ani dostarczać klocków. Zaczynamy poziom jednym pojazdem jedziemy w jedno miejsce drugim w drugie i czekamy na noc, potem tylko się przełączamy między tymi dwoma pojazdami.

Pierwsze miejsce znacznik gracza

[Obrazek: 150FFC1E1FBE09453F707F5F5476C397250037BE]

Drugie miejsce lokalizacja D-535

[Obrazek: 88FC65DF73F429C51E0BAB0919D1874E4E6591BA]

Leśniczy
- Ukończ poziom w trybie jednoosobowym, nie korzystając z mapy nawigacyjnej. Osiągnięcie nie stanowi problemu o ile zna się mapę na pamięć. Najlepiej położyć coś na klawiszu F1 aby przypadkiem nie wyświetlić mapy Iksde.

Mam wszystko, czego trzeba

- Ukończ poziom w trybie jednoosobowym, nie zmieniając żadnego osprzętu. Musimy odnaleźć pojazd z zamontowanym nadwoziem do transportu klocków i ukończyć nim poziom.
Euro Truck Simulator 2 + Going East! Ekspansja Polska + Skandynawia + Vive La France + Italia

American Truck Simulator + Arizona + New Mexico


Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych Dołącz do Nas :)
Odpowiedz
   Rep: Kamil(+1)




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2018 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2018 MyBB Group
Motyw graficzny © 2017-2018 iAndrew