Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ETS2  Update 1.28
(18.08.2017, 10:22)Ropasiak napisał(a): Bo prefaby. Na starej mapie wszystkie firmy są takie same we wszystkich krajach. Aktywowanie np. w 2 firmach dubli, daje to, że można je wozić po całej Europie, a nie tylko w wybranych krajach.

Nie do końca. W definicjach ładunków pojawiła się nowa opcja - "country:" która definiuje w jakich krajach (niezależnie od prefabów) się pojawia dany ładunek/naczepa... Także, to nie do końca to.
Po prostu tamte prefaby są niedostosowane do takich ładunków i pewnie nie dałoby się z nimi nijak wyrobić... Poza tym, tylko w części niemiec są dozwolone double (północne landy)... Nie wiem, czy w jakimś innym kraju... chyba Holandia...
Odpowiedz
Ja się nie znam ale moi koledzy z teamu zrobili research i z tego co pamiętam, pojawią się w Finlandii, Hiszpanii, Holandii i Niemczech (te dwa pierwsze z logicznych powodów nie zostały dodane przez SCS, a pozostałe dwa nie mam pojęcia dlaczego nie).
ProMods Developer | Moderator | Beta-tester
Kanał YouTube: Link widoczny tylko dla zalogowanych Dołącz do Nas!
Odpowiedz
Mapa krajów, które na różnych warunkach dopuszczają ruch zestawów z naczepami dłuższymi niż 16,5 metra.

Ciemny kolor to kraje w których można poruszać się dłuższymi zestawami.(Stan 29 Maj 2017, źródło portal Link widoczny tylko dla zalogowanych Dołącz do Nas!)

[Obrazek: mapa_dluzsze_ciezarowki_2017.jpg]
Odpowiedz
Podziękowali: Rambo88pl , juju
(18.08.2017, 13:08)Vøytek napisał(a): Ja się nie znam ale moi koledzy z teamu zrobili research i z tego co pamiętam, pojawią się w Finlandii, Hiszpanii, Holandii i Niemczech (te dwa pierwsze z logicznych powodów nie zostały dodane przez SCS, a pozostałe dwa nie mam pojęcia dlaczego nie).

Z tego co się orientuję, to dodanie takiego zestawu powoduje, że ładunki są generowane z i do danego kraju... Czyli jest możliwość, że z Finlandii do Hiszpanii będzie wygenerowany taki ładunek? I będzie się jechało przez Estonie, Łotwę, Litwę, Polskę i Francję, gdzie one są niedozwolone... Ciekawie będzie, a liczba mandatów od lokalnych ITD będzie w pęczkach zbierana Biggrin
Odpowiedz
W sprawie uregulowań prawnych przytoczę może swój wpis w postaci komentarza pod jednym z artykułów o otwartej becie łatki 1.28 na pewnym portalu poświęconemu grze:

"Odpowiedź na pytanie, dlaczego takie konfiguracje nie pojawiły się na reszcie mapy, wydaje się być prosta. Jedynie Skandynawia oraz Belgia i Holandia (porozumienie transgraniczne z przełomu 2016/2017) dopuszczają ruch pojazdów w takich konfiguracjach. Także Niemcy dopuściły ruch takich pojazdów jednak pod pewnymi restrykcjami, o których za chwilę. O ile Skandynawia wydała się logicznym wyborem, o tyle Belgia i Holandia, nie wiedzieć czemu nie została ujęta w grze. Albo infrastruktura na tych terenach jest niedostosowana, w mniemaniu studia, do poruszania się takimi konfiguracjami, albo, z technicznego punktu widzenia, nie można ich zaimplementować, ponieważ Europa nie ma podziału ekonomicznego na sektory.
W Niemczech natomiast dopuszczone są konfiguracje jedynie A-Train czyli ciągnik siodłowy z zabudową (tzw. solówka) + wózek dolly ze skrętnymi osiami + naczepa. I tu studio strzeliło sobie po trosze w kolano poprzez swoją filozofię rozwoju tej gry. Nie mają technicznej możliwości wprowadzenia tych konfiguracji do Niemiec, ponieważ nie ma w grze konfiguracji typu tandem.
Z innych ciekawostek, na specjalnych zezwoleniach, mogą się poruszać takie konfiguracje w Czechach (transport części z fabryk Skody), Hiszpanii (transport części z fabryk Seata) oraz Italia (rozpoczynają powoli procedury testów takich konfiguracji). W Wielkiej Brytanii dopuszczone są, po otrzymaniu zezwoleń, dłuższe naczepy - 14,6 metra i 15,65 metra.
W Szwecji natomiast trwają testy 32-metrowych konfiguracji czyli ciągnik siodłowy + naczepa + naczepa. Tak samo na specjalnym zezwoleniu w Holandii firma Ewals Cargo Care może poruszać się między Rotterdamem, a Venlo konfiguracją 32-metrową, gdzie jadąc dalej do Zagłębia Ruhry jedna z naczep otrzyma drugi ciągnik, dzięki czemu koszty takiego transportu są bardzo niskie."
Zapraszam =>Link widoczny tylko dla zalogowanych Dołącz do Nas!
Odpowiedz
Podziękowali: Kamil , bik_snk , Xyzan , Pioras , topiq , mikolaj558




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości