Witaj na forum iTrucks PL

Aby przeglądać profile użytkowników, zakładać nowe wątki czy pisać odpowiedzi, musisz posiadać konto!

Dołącz do Nas!

  Raport z Open House Prague
Napisane przez: KamilTK - Wczoraj, 20:54 - Odpowiedzi (6)

Nie wiem czy w dobrym miejscu to pisze jeżeli nie to proszę o przeniesienie  

Raport z Open House Prague



Panowie, wróciłem dzisiaj z mojej małej wycieczki do Pragi, gdzie odwiedziłem studio SCS.



Krótko opowiem wam, co tam się działo.



Od lewej do prawej: jakiś koleś, Pavel Sebor i ja.
[Obrazek: 80T6fWfFuRU.jpg]



Po pierwsze, drzwi otwarte były zorganizowane przede wszystkim dla mieszkańców Pragi, którzy dowiedzieli się o inicjatywie Open House i przybyli do studia SCS. Wśród gości byli również oczywiście czescy fani gier od tego studia. Było niewielu obcokrajowców, głównie Niemców, w tym MrGermanTruck (będę na jednym z jego kolejnych filmów).



Event był zorganizowany w formie wycieczki po biurze, w której przewodnikami byli pracownicy SCS. Goście anglojęzyczni byli oprowadzani osobiście przez samego Sebora, co było dobre, ponieważ można było mu zadać jakieś pytania.



Przy okazji, pytania. Na nie, jak zwykle, odpowiadał wymijająco, ale umiejętnie.



Wszyscy jesteśmy przyzwyczajeni do odpowiedzi "Pracujemy nad tym". I tym razem było podobnie, ale jednak z pewnymi wyjaśnieniami: "co", "jak", "dlaczego".



Na przykład: najczęściej pojawiające się pytanie o MANa TGX Euro 6 i Renault Range T. Obie ciężarówki są w większym lub mniejszym stopniu GOTOWE. W przypadku MANa Sebor powiedział, że producent ciężarówki przez długi czas odmawiał udostępnienia plików CAD i rysunków, aby studio miało łatwiejszą robotę przy wykonywaniu modelu o jak największej dokładności, ale koniec końców, studio otrzymało potrzebne materiały. Teraz, jeśli dobrze rozumiem, model jest gotowy w 2/3 i trwają prace nad podwoziem 8x4.



Sytuacja z Renault w studio jest już lokalnym memem.
[Obrazek: _chlsNy57uM.jpg]


W przypadku tego producenta sytuacja jest zgoła odmienna: dział licencji milczy. Sebor powiedział, że brał udział we wszystkich negocjacjach. Ostatnio zatrudnili specjalistę, który ma zająć się wyłącznie kwestią licencji i, jak ma nadzieję Sebor, proces ten powinien zostać wyregulowany.



Taka sama sytuacja jest z ATS. Aktualnie jest gotowych kilka (nie została określona dokładna liczba, ale Sebor powiedział, że jest to kilka marek) ciężarówek i czekają na licencję.



Została poruszona kwestia naczep. Krone Profiliner, który aktualnie jest dostępny w grze, zostanie z niej usunięty na koniec eventu, ale jak wyraża swoją nadzieję Sebor, nie na długo. DLC Krone ukaże się wkrótce, gdy tylko reszta modeli zostanie ukończona. W sekrecie Pavel powiedział, że wraz z wydaniem DLC Krone, sytuacja naczep zmieni się znacząco: będzie tuning naczep (!) (w rozmowie Sebor powiedział o zmianie kół, ale prawie na pewno będzie coś jeszcze). Nie określił się, czy tuning pojawi się wraz z możliwością zakupu naczep, ale moim zdaniem te rzeczy powinny być ze sobą nierozerwalnie związane.



Ponadto w odniesieniu do naczep: Sebor powiedział, że trwają prace nad nowymi modelami naczep nielicencjonowanych, które mają zastąpić aktualne, przestarzałe modele. Żaden termin nie został podany.



Solówki i tandemy nie pojawią się aż do momentu, gdy nie pojawi się funkcja zakupu własnych naczep. Według Sebora są pewne problemy z fizyką, więc trzeba być cierpliwym.



Teraz o DLC Beyond the Baltic Sea. Jest już pewne, że Rosja będzie jego częścią. Główną kwestią było pytanie o pojawienie się rejonu Moskwy. Tego pytania nie zadałem bezpośrednio Pavlowi, ale Martinowi, który do SCS przyszedł z szeregów ProMods. Powiedział on, że obecność Moskwy w dodatku jest "wysoce nieprawdopodobna", ponieważ Moskwa leży zwyczajnie zbyt daleko od Bałtyku. Mimo to Martin powiedział, że w nowym DLC będzie więcej miast niż w DLC Italia.



Ale wracając do samej wycieczki. Początek był poświęcony samemu biuru. Pokazano, kto gdzie siedzi, jak pracownicy mogą ze sobą łatwo się porozumiewać i tak dalej.



Zachowanie AI jest napisane w Visual C++
[Obrazek: fWCrrsqGgFI.jpg]


Ta część była poświęcona programowaniu. Pokazano materiał wideo, na którym AI przyjeżdża na stację benzynową i stoi w kolejce przy jednym dystrybutorze. Po niewielkiej zmianie kodu ruch ustawia się przy innych pompach.



Kolejna część była poświęcona tworzeniu map. Film pokazał proces budowy drogi od podstaw, zostały zaprezentowane możliwości edytora map pokazane na procesie tworzenia budynku w Autodesk Maya. Przy okazji, nie wszyscy pracownicy używają Mayi. Są też tacy, co korzystają z Blendera (najczęściej pracownicy odpowiedzialni za ciężarówki).



Nagrody SCS
[Obrazek: ZQDWvyN8wwc.jpg]


W biurze w niektórych miejscach są poustawiane różne ciekawe rzeczy, jak na przykład nagrody. Wielu prawdopobonie zna zielony kabel, który pojawił się w poście na blogu SCS dotyczącym tej nowej funkcji w ETS2 i ATS. Sebor powiedział, że ten kabel został do nich wysłany przez jednego z fanów z listem, którego przybliżona treść brzmiała: "To jest kabel do łączenia ciężarówki z naczepą, zróbcie go w końcu!".


W biurze można znaleźć rózne edycje kolekcjonerskie gier SCS
[Obrazek: 0k1WlNOj51U.jpg]


Z ciekawych rzeczy można również wymienić obecność pokoi wypoczynkowych. Jest plac zabaw dla dzieci pracowników z Xboxem i PlayStation, pokój ze stołem tenisowym i "szwedzką ścianą" (która jest wykorzystywana w technologii motion-capture, czyli do tworzenia animacji dla pieszych w grze).



W końcowej części wycieczki została nam pokazana sala dźwiękowa, w której nagrane dźwięki są przetwarzane. Do demonstacji zostął zaprezentowany dźwięk Cummins ISX15 i muszę powiedzieć, że brzmiał znacznie ostrzej niż w grze. Sebor powiedział, że są w trakcie przejścia na nowy silnik dźwiękowy, który na przykład będzie odtwarzał inny dźwięk, gdy ciężarówka porusza się w tunelu.




[Obrazek: 8s3vUmLNbbg.jpg]


Następnie goście zostali zaproszeni do spróbowania jazdy na dwóch stanowiskach symulacyjnych. ETS2 w konfiguracji z trzema monitorami i ruchomym siedziskiem, a także ATS w goglach VR (Nawiasem mówiąc, w prezentowanej wersji ATS w AI występowało Volvo VNL, ale nie został nam on udostępniony do przetestowania).



To wszystko na teraz. W niedalekiej przyszłości stworzę album ze zdjęciami, gdzie wrzucę resztę zdjęć z małymi komentarzami.
Tłumaczenie Imperator Tracz


Pokaż treśćPrzetłumaczone na Polski:

Pokaż treśćLink Orginalny:

Kontynuuj czytanie...

  Co za weekend.!
Napisane przez: hCYk - Wczoraj, 17:15 - Odpowiedzi (2)

Co za weekend.!


To był bardzo pracowity weekend dla nas i fanów ciężarówek! Po aktualizacji zarówno American Truck Simulator, jak i Euro Truck Simulatora 2 do wersji 1.31 na początku tego tygodnia, w końcu mieliśmy ogłosić kolejne wydarzenie World of Trucks. Wpadliśmy na pomysł, aby promować i świętować rozpoczęcie serii "SCS on the road" podczas sezonu 2018. Jak zapewne pamiętacie z zeszłego roku oraz z naszych ostatnich postów na blogu, nawiązaliśmy współpracę z organizatorami Mistrzostw Europy FIA Truck Racing, i będziemy obecni na wszystkich wyścigach z naszymi grami i naszym zaawansowanym technologicznie sprzętem, bawiąc odwiedzających i dostarczając okazji dla naszych fanów, aby spotkali się z nami osobiście. Pierwsza runda wyścigów odbywa się we Włoszech w najbliższą sobotę i niedzielę, więc był to doskonały moment na rozpoczęcie naszego wydarzenia World of Trucks tydzień wcześniej.

[Obrazek: etrc_banner_Misano.gif]

Mieliśmy nadzieję na duże zainteresowanie ze strony społeczności, ponieważ nagrody za ukończenie tego wydarzenia są całkiem fajne. Aby wesprzeć wydarzenie i jeszcze bardziej zaangażować naszych fanów, również obniżyliśmy ceny naszych gier i DLC na platformie Steam - tak, zdecydowanie powinieneś rozważyć zapoznanie się z listą zniżkowych materiałów SCS.

[Obrazek: scs_discounts.png]

Byliśmy naprawdę szczęśliwi widząc, że liczba graczy rośnie w ciągu weekendu. Na krótką chwilę Euro Truck Simulator 2 po raz kolejny zagościło w Top 10 gier na liście najlepszych gier Steam według liczby graczy, co stanowi ogromny punkt odniesienia dla fantastycznego zaangażowania naszych fanów.

[Obrazek: Steam_Top_10_played.png]

Czuliśmy ogromny wkład społeczności Truckers.fm i TruckersMP. Wielkie podziękowania należą się radiu Truckers.fm. Wpadli na swoją kampanię #WOTRweekend na Twitterze i powinieneś zdecydowanie to sprawdzić, ponieważ prowadzi ona do ogromnej ilości fantastycznych zrzutów ekranu z gry Euro Truck Simulator 2 od szczęśliwych graczy korzystających z tego wydarzenia.

[Obrazek: tfm_pics.png]

Wierzymy, że cały ten szum musi być muzyką dla uszu dla sponsorów i zwolenników FIA ETRC, @goodyear i @KroneTrailer, naprawdę demonstrując potencjał naszych gier jako platformy promocyjnej. Nietrudno sobie wyobrazić, że taka współpraca może doprowadzić do pojawienia się naprawdę fajnego oficjalnie licencjonowanego DLC w niedalekiej przyszłościWink

Istnieje sposób na rzeczywiste zmierzenie zaręczyn i przedstawienie dokładnych statystyk, a może być to warte pokazania na ekranie. Dzięki Truckers.FM i ich twitterze event WoT zgromadził ponad 3 miliony wyświetleń, docierając do ponad 200 000 osób! Teraz to jest jakaś pomoc! Dzięki!

[Obrazek: wotrweekend_data.png]

Tymczasem w naszym biurze spędziliśmy bardzo wyjątkowy weekend. Kilka tygodni temu ogłosiliśmy udział SCS Software w czwartej edycji festiwalu Open House Prague, zapraszając naszych fanów do odwiedzenia naszego biura. To była wyjątkowa okazja, aby zobaczyć, gdzie powstają nasze gry i porozmawiać z członkami zespołu.

[Obrazek: scs_open_house_team.jpg]

 Oto mały film pokazujący, jak wygląda dzień otwarty w SCS ...





 Wiele osób skorzystało z okazji, głównie miejscowi, ale z przyjemnością gościliśmy fana, który zdecydował się przylecieć z Moskwy na spotkanie z nami, a także więcej osób z pobliskich krajów, w tym z tuzin fanów z Niemiec.

Podsumowując, super ekscytujący weekend! Zapewniamy transmisję w czasie rzeczywistym na kanałach Twitter i Instagram firmy SCS Software, jak to zwykle robimy podczas wydarzeń wielodniowych, więc jeśli jesteś zainteresowany śledzeniem naszych działań poza zwykłymi aktualizacjami i wydaniami gier, miej oko na nie w przyszłość.

Wydarzenie "Uruchom swoje silniki" będzie trwało jeszcze kilka tygodni, więc wciąż jest dużo czasu na jego ukończenie. Dobra wiadomość dla fanów American Truck Simulator - kolejne fajne wydarzenie skupi się wyłącznie na tej grze.

Kontynuuj czytanie...

  The Ridge Free DLC
Napisane przez: hCYk - 19 Maj 2018, 19:08 - Odpowiedzi (5)

The Ridge Free DLC


[Obrazek: 6d9933d026dac57a2aff75aba1857ba1a1838c5f.jpg]

Dostępne na komputerach i konsolach, Spintires MudRunner wypuszcza darmowy dodatek DLC The Ridge  29 maja, bezpłatną aktualizację zawartości, która zawiera nową mapę, nowe pojazdy i nowe dodatki do eksploracji i eksperymentowania.

The Ridge (Grzbiet) to mapa podzielona na pół przez grzbiet górski. Gracze będą musieli bardzo uważać, jeśli chcą skrócić czas podróżując przez jej środek.

[Obrazek: 2dbe434a39005aa376ff573c07af119c09c477df.jpg]

Oprócz zupełnie nowej mapy, wprowadzono dwa nowe pojazdy, D-538, ciągnik o dużej wytrzymałości i B-6A, lekki ciągnik. Te dwa pojazdy mogą być używane na dowolnej mapie, pod warunkiem, że odblokowano wystarczającą liczbę punktów postępu.

Ukończenie gry wymaga, aby gracze korzystali z nowego rodzaju trybu gry, zwanego Scavenging. Drewno jest teraz rozproszone po całej mapie, a gracze będą musieli je znaleźć w różnych miejscach, aby uzyskać kompletne dostawy i zdobyć punkty.

[Obrazek: eefe7f12cf561dde6976ca187b4ce4f25e3a1291.jpg]

Spintires: MudRunner oferuje niesamowite treści i wyjątkowe doświadczenia - jest to gatunek sam w sobie, wymyślając nowe zasady i oferując nowe wyzwania dla graczy szukających wrażeń i prawdziwych sytuacji w świecie off-roadu.

Dedykowani gracze i entuzjaści jazdy docenią hiper-realistyczne wrażenia z jazdy dzięki zaawansowanemu silnikowi fizyki, systemowi transmisji różnicowej, symulacji miękkich opon, a także realistycznym interakcjom między roślinnością, błotem, wodą i pojazdem.

Spintires: MudRunner kolejny darmowy dodatek DLC, The Ridge, premiera 29 maja.

[Obrazek: id-21.jpg]

[Obrazek: id-24.jpg]

[Obrazek: id-25.jpg]

Kontynuuj czytanie...

Screen miesiąca
Maj 2018 - głosowanie
Obserwuj Nas na:
Aktualna wersja gry

American Truck Simulator

1.31.1s


Euro Truck Simulator 2

1.31.2.2s


On The Road

0.6.8.18


Spintires MudRunner

18/03/06


Ostatnie wątki
Real Company Logo 3D v1.3
Ostatni post: juju
38 minut(y) temu
DAF XF 105 by vad&k v5.8
Ostatni post: juju
1 godzinę temu
Only Krone Profiliner DLC...
Ostatni post: KamilTK
1 godzinę temu
Only Krone Profiliner DLC...
Ostatni post: KamilTK
1 godzinę temu
Only Krone ProfiLiner DLC...
Ostatni post: KamilTK
1 godzinę temu
Raport z Open House Pragu...
Ostatni post: Tigre
1 godzinę temu
Only Krone Profiliner Bas...
Ostatni post: KamilTK
1 godzinę temu
The Ridge Free DLC
Ostatni post: hCYk
4 godzin(y) temu
Temat Ogólny ETS2
Ostatni post: Oxton
9 godzin(y) temu
Painted Truck Traffic Pac...
Ostatni post: KamilTK
10 godzin(y) temu

Reklama

Partnerzy

PAPROCKI Transport



Wildspeak



vConnect


Polskie tłumaczenie © 2007-2018 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2018 MyBB Group
Motyw graficzny © 2017-2018 iAndrew